Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - najważniejsza organizacja od 30 lat działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego, w tym w szczególności branży CC&CX, zdalnej komunikacji z klientami.
Jesteśmy stowarzyszeniem branżowym, które gromadzi i łączy ludzi związanych z rynkiem, a w ramach realizowanych projektów tworzymy platformę do wymiany wiedzy i rozwoju relacji biznesowych. Naszą siłą jest liczba i profesjonalizm członków, partnerów oraz uczestników projektów, którzy wspólnie działają na rzecz rozwoju rynku.
Wspieramy rozwój tradycyjnych i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej między firmami i ich klientami.
Jesteśmy organizatorem konkursów, konferencji i innych projektów wyznaczających standardy w branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, takich jak: Forum Marketingu Zintegrowanego, Golden Arrow, Polish Contact Center Awards, Studium Menedżer Contact Center & Customer Experience, Let's talk about CX, #PozaSkryptem, i in.
W kancelarii CORE Law Grzybowski & Pilc od lat pracujemy dla klientów z branży technologicznej, produkcyjnej, IT, marketingowej oraz e-commerce. Obsługujemy czołowe marki, które cenią w nas skuteczność i pragmatyczne podejście. Zwięźle komunikujemy optymalne kierunki działania w oparciu o naszą wiedzę i doświadczenie. Specjalizujemy się m.in. obsłudze prawnej rynku marketingowego oraz firm technologicznych, doradzamy i zapewniamy zgodność z wymogami prawnymi z obszaru cyberbezpieczeństwa, ochrony danych oraz prawa gospodarczego, oferujemy pomoc prawną dla sklepów internetowych, platform handlowych, a także dostawców usług cyfrowych. Dzięki naszemu wsparciu działania biznesowe Klientów są szybsze, wygodniejsze i bezpieczniejsze.
Exclusive Networks to globalny lider dystrybucji z wartością dodaną, specjalizujący się w, rozwiązaniach PRO AV & UC, chmurowych oraz cyberbezpieczeństwie , działający w unikalnym modelu „local sale, global scale”. W Polsce firma, wraz z zespołem 250 ekspertów, zapewnia partnerom wsparcie technologiczne i biznesowe, oferując kompleksowe portfolio produktów i usług IT.
Hishoo to produkcyjna platforma AI dedykowana poprawie KPI w CC, specjalizująca się w kompleksowej analizie rozmów, predykcyjnej analityce i wnioskowaniu, interaktywne symulacje treningowe dla agentów oraz wsparciu agentów w czasie rozmów. Dzięki architekturze przystosowanej do bezpiecznych masowych wdrożeń, Hishoo zapewnia organizacjom znaczący wzrost efektywności biznesowej, poprawę jakości obsługi klienta oraz zgodność z wymogami compliance na dużą skalę.
Welyo to polska firma technologiczna z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze contact center i customer experience. Tworzymy nowoczesne, chmurowe rozwiązania, które wspierają firmy w budowaniu płynnej, spersonalizowanej i skutecznej komunikacji z klientami – w każdym kanale. Nasza platforma Welyo CX integruje telefon, czat, e-mail, social media i inne kanały w jednym miejscu, zapewniając pełny kontekst i szybkość działania. Wbudowana sztuczna inteligencja – chatboty, voiceboty, analityka predykcyjna i Agent Assist – wspiera agentów w czasie rzeczywistym, automatyzuje kontakt i zwiększa jakość obsługi. Welyo umożliwia lepsze doświadczenia klientów, wyższą efektywność zespołów i niższe koszty operacyjne. To elastyczna, otwarta platforma gotowa na potrzeby współczesnych firm – od obsługi po sprzedaż.
Zoom to globalna platforma komunikacyjna, oferująca rozwiązania do contact center, wideokonferencji, webinarów i współpracy online, wykorzystywane przez firmy, instytucje i użytkowników indywidualnych na całym świecie. Dzięki intuicyjnej obsłudze, wysokiej jakości połączeniom i zaawansowanym funkcjom, Zoom stał się jednym z najpopularniejszych narzędzi do pracy zdalnej i hybrydowej.
CCNEWS.pl to specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy oraz wydarzenia na Polskim rynku CC.
OOH magazine to półrocznik poświęcony szeroko pojętej reklamie i poligrafii. Skierowany do kadry zarządzającej i menedżerskiej odpowiedzialnej za budżety reklamowe dużych korporacji, domów mediowych, agencji reklamowych i eventowych, drukarń, hafciarni oraz przedstawicieli branży reklamowej. Kolportaż magazynu na targach i konferencjach oraz wysyłka imienna do specjalnie wyselekcjonowanej bazy danych. Organizator największych w Polsce targów reklamy i druku: Festiwal Marketingu i PROMO SHOW.
Jako jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w roku, nasza konferencja przyciąga szerokie grono profesjonalistów, liderów myśli oraz innowatorów z różnych sektorów. To wyjątkowa okazja, aby zaprezentować swoją firmę, produkty i usługi przed kluczowymi decydentami i zyskać wyjątkową ekspozycję na rynku.
Korzyści dla sponsorów:
Wzrost widoczności: Twoje logo i nazwa firmy będą widoczne na wszystkich materiałach konferencyjnych, w tym na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, na banerach oraz w materiałach konferencyjnych.
Możliwości networkingowe: Jako sponsor zyskasz możliwość nawiązania wartościowych relacji biznesowych i będziesz mógł nawiązać bezpośrednie kontakty z potencjalnymi klientami.
Promocja produktów i usług: Masz możliwość zaprezentowania swoich produktów i usług podczas konferencji i w komunikacji promocyjnej wspierającej to wydarzenie.
Pozycjonowanie jako lider rynku: Wspierając nasze wydarzenie umacniasz swoją pozycję jako lidera branży, łącząc swój brand z Polish Contact Center Awards - najbardziej prestiżową marką polskiej branży zdalnej komunikacji z klientami.
Chcesz być partnerem wydarzenia?
Skontaktuj się z Anna Kalicka-Motawa, anna.kalicka-motawa@smb.pl.