Program konferencji
Program konferencji obejmował prezentacje zgłoszeń nagrodzonych w konkursie PCCA 2024 (https://pcca.pl/zwyciezcy/) oraz dyskusje branżowe na tematy powiązane z treścią przedstawianych case studies.
W trakcie całego wydarzenia uczestnicy mieli okazję zapoznać się z 9 wyjątkowymi case studies najlepszych projektów zrealizowanych w branży oraz wysłuchać 6 rozmów wyjątkowych ekspertów.
W edycji 2024 wydarzenia odbyły się:
całodniowa konferencja w formule stacjonarnej - Warszawa, Hotel Novotel Warszawa Centrum - 1 października 2024 r.
dwa trzygodzinne webinary online - 9 i 10 października 2024 r.
Dzień stacjonarny - 1 października
09:00 - 09:45
09:45 - 10:00
10:00 - 10:45
10:45 - 11:15
11:15 - 11:45
11:45 - 12:30
12:30 - 13:00
13:00 - 13:45
13:45 - 15:15
15:15 - 15:45
15:45 - 16:30
16:30 - 17:00
Rejestracja, sesja networkingowa
Powitanie, rozpoczęcie konferencji
Rozmowa - Jak zdobyć i utrzymać pozycję lidera zdalnej komunikacji z klientami?
Rafał Rasmus, Media System
Marcin Wolski, INEA
Agnieszka Wrońska, PKO BP
Moderator: Rafał Dywan, Bank Millennium
Rozmowa ze zwycięzcami nagród Grand Prix w konkursie PCCA 2024.
Case 1 - PKO BP
Kategoria: Najlepsza strategia obsługi klienta
Case 2 - Alior Bank
Kategoria: Najlepszy PraCCodawca
Przerwa na kawę
Case 3 - Jeden zespół pod dwoma brandami, CCIG Group i LOT Polish Airlines
Kategoria: Najlepsza współpraca partnerska
Rozmowa - Jak zostać i pozostać najlepszym menedżerem branży CC?
Ewelina Kowalczewska, Voice Contact Center
Beata Kubiś, Allegro.pl
Moderator: Karol Bancerz, ccnews.pl
Rozmowa ze zwycięzcami konkursu PCCA 2024 w kategoriach menedżerskich.
Lunch, networking
Case 4 - BOT w Contact Center, KRUK
Kategoria: Najlepsza technologia wspierająca
Rozmowa - Technologia, ludzie, czy procesy? Co będzie gwarancją unikalnego CX w 2025?
Małgorzata Gawrysiak, Genesys
Damian Kamiński, PZU
Moderator: Marek Grabowski, Orange Polska
Podsumowanie konferencji
Dzień webinarowy - 9 października
10:00 - 10:10
10:10 - 10:40
10:40 - 11:10
11:10 - 11:20
11:20 - 11:50
11:50 - 12:35
12:35 - 12:45
Rozpoczęcie
Case 1 - Program dopasowania sposobów komunikacji Agentów do stylów rozmów naszych Klientów z wykorzystaniem zaawansowanej analityki danych oraz sztucznej inteligencji, BNP Paribas
Kategoria: Najlepsza technologia wspierająca
Case 2 - Teraźniejszość to cyfrowa przyszłość, Orange Polska
Kategoria: Najlepsza komunikacja z klientami
Przerwa na kawę
Case 3 - PROJEKT 360 VCC, czyli jak rozwijamy kompetencje przyszłości w organizacji, Voice Contact Center
Kategoria: Najlepsze doskonalenie organizacji
Rozmowa - Jak skuteCXnie rozmawiać z klientami?
Łukasz Pawłyszyn, Allegro.pl
Aleksandra Jackiewicz, Bank Millennium
Anna Zalewska, KRUK
Rozmowa z Kapitułą Jury konkursu PCCA 2024 - wnioski i obserwacje z oceny zgłoszeń konkursowych w kategoriach: obsługa klienta, help-desk reklamacja, windykacja
Zakończenie
Dzień webinarowy - 10 października
10:00 - 10:10
10:10 - 10:40
10:40 - 11:10
11:10 - 11:20
11:20 - 11:50
11:50 - 12:35
12:35 - 13:00
Rozpoczęcie
Case 1 - Projekt Big Family, Voice Contact Center i Allegro.pl
Kategoria: Najlepsza współpraca partnerska
Case 2 - Ludzie i Technologia to klucz do dobrej obsługi Klienta, Alior Bank
Kategoria: Najlepsza strategia obsługi klienta
Przerwa na kawę
Najlepiej mieć dobrą zgodę!
mec. Bartosz Pilc, CORE Law Grzybowski & Pilc
Marcin Sosnowski, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Rozmowa o tym, że dobra treść zgody marketingowej to wierzchołek góry lodowej i o wyzwaniach w prawidłowym zarządzaniu zgodami klientów.
Jak skuteCXnie rozmawiać z klientami?
Patrycja Mikutaniec, LUX MED
Łukasz Pawłyszyn, Allegro.pl
Dawid Sinulingga, PZU
Rozmowa z Kapitułą Jury konkursu PCCA 2024 - wnioski i obserwacje z oceny zgłoszeń konkursowych w kategoriach: sprzedaż, welcome call, windykacja, obsługa klienta w kanałach pisanych.
Podsumowanie
Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia drobnych zmian w programie konferencji.