Zwycięzca PCCA23 w kategorii Najlepsza komunikacja z klientami
Projekt: Odpowiedzialna gra
„Odpowiedzialna gra, a automatyzacja obsługi zapytań z wykorzystaniem AI i jednoczesna edukacja klientów – pierwsze takie rozwiązanie w branży gier losowych w Europie”.
Zwycięzca PCCA23 w kategorii Najlepsze doskonalenie organizacji
Projekt: Total Quality Process, czyli wykorzystanie Speech Analytics
Jak technologia wspiera zarządzanie doświadczeniami klientów w kanałach zdalnych.
Zwycięzca PCCA23 w kategorii Najlepszy praCCodawca
„Tworzymy biznes od ludzi, dla ludzi”.
Zwycięzca PCCA23 w kategorii Najlepsza współpraca partnerska
Zwycięzca PCCA23 w kategorii Najlepszy zespół konsultantów
DOKS - Dział Obsługi Klientów Strategicznych
Jak zbudować efektywny zespół osiągający ponadprzeciętne wyniki, zachowując work life balance i bardzo dobre relacje w grupie.
Zwycięzca PCCA23 w kategorii Najlepszy zespół wspierający
Zespół Project Managerów w Dziele Obsługi Zdalnej
Wszechstronność, skuteczność i umiejętność osiągnięcia efektu synergii – to przepis na sukces, dzięki któremu Project Managerowie zdobyli nagrodę główną.
W trakcie konferencji przedstawione zostały wybrane zwycięskie zgłoszenia z konkursu Polish Contact Center Awards 2023 w kategoriach z sekcji "Projekty i zarządzanie" oraz "Ludzie i zespoły". Pełna lista zwycięzców ze wszystkich kategorii dostępna jest na stronie konkursu: www.pcca.pl.