Najlepsi Polish Contact Center Awards 2023 było wyjątkowym wydarzeniem, mającym na celu wyróżnienie i promowanie tych, którzy wyznaczają standardy w obszarze zdalnej komunikacji z klientami, podnosząc tym samym poprzeczkę dla całej branży.
W trakcie tego niezwykłego wydarzenia, zwycięzcy edycji 2023 konkursu PCCA zaprezentowali swoje innowacyjne projekty, rozwiązania i działania - dzieląc się historią, jak i dlaczego stali się najlepszymi w branży CC. Była to niepowtarzalna okazja nie tylko do zaczerpnięcia inspiracji z ich sukcesów, lecz także do zadawania pytań i nawiązywania wartościowych kontaktów. Ponadto, na wydarzeniu prowadzone były dyskusje na kluczowe tematy branżowe, które umożliwiły zgłębienie wiedzy oraz zrozumienie bieżących trendów i wyzwań rynkowych.
Jesteśmy dumni z tego, że mogliśmy zgromadzić liderów i innowatorów, którzy poprzez codzienną pracę i zaangażowanie udowadniają, że doskonała obsługa klienta jest możliwa. W trakcie konferencji istniała możliwość spotkania się z przedstawicielami organizacji i jednostkami, dla których tworzenie oraz promowanie najwyższych standardów w obsłudze klienta to nie tylko praca, ale również prawdziwa pasja.
Edycja 2023 jest już za nami. Nie przegapcie kolejnej odsłony, pełnej okazji do nauki, inspiracji i nawiązywania nowych kontaktów biznesowych. Na przełomie września/października 2024 ruszy nowa edycja. Dołączcie do nas i bądźcie częścią tej ekscytującej podróży po świecie innowacji oraz najwyższych standardów w obsłudze klienta!
Polish Contact Center Awards to największy projekt polskiej branży CC, w ramach którego wybieramy najlepsze projekty, działania, organizacje i ludzi pracujących w obszarze branży zdalnej komunikacji z klientami. Więcej informacji na www.pcca.pl. Do zobaczenia na kolejnej edycji!