Naszą konferencję mogliśmy zorganizować m.in. dzięki następującym organizacjom. Dziękujemy za wsparcie i owocną współpracę.
🏖️✈️☀️ SKORZYSTAJ Z SUMMER PRICE
Naszą konferencję mogliśmy zorganizować m.in. dzięki następującym organizacjom. Dziękujemy za wsparcie i owocną współpracę.
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB jest najważniejszą organizacją non-profit działającą w obszarze marketingu bezpośredniego.
Wspieramy rozwój tradycyjnych i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej między firmami i ich klientami.
Jesteśmy organizatorem konkursów, konferencji i innych projektów wyznaczających standardy w branży marketingu bezpośredniego, takich jak: Forum Marketingu Zintegrowanego, Golden Arrow, Polish Contact Center Awards, Studium Menedżer Contact Center, i in.
W kancelarii prawnej Grzybowski & Pilc Radcy Prawni naszą codziennością jest biznes, marketing, nowe technologie i ochrona danych. Realizujemy usługi prawne dla firm z branży technologicznej, produkcyjnej, IT, marketingowej oraz e-commerce. Tworzymy zespół złożony z pragmatycznych i godnych zaufania specjalistów. Zdejmujemy ze swoich klientów ciężar zagadnień prawnych i okołoprawnych, pozwalając im skupić się na realizowaniu ich własnych strategii.
Jesteśmy kancelarią efektywnego biznesu i nowych technologii.
Uniwersytet Warszawski to jedna z najlepszych uczelni w Polsce, a Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego cieszy się renomą zarówno w kraju, jak i za granicą. Wydział Zarządzania UW powstał w 1972 roku i jest najstarszą w Europie Środkowo-Wschodniej jednostką kształcącą w zakresie zarządzania. Daje gwarancję najwyższej międzynarodowej jakości kształcenia, potwierdzoną uzyskaniem trzech prestiżowych międzynarodowych akredytacji: AACSB, AMBA i EQUIS.
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (Fundacja na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego) prowadzi wspólnie z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB, Studium Menadżera Contact Center - jedyny w Polsce i unikalny na skalę europejską program edukacyjny o randze akademickiej dla menedżerów branży zdalnej komunikacji z klientami.
CCNEWS.pl to specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy oraz wydarzenia na Polskim rynku CC.
Strona: https://www.ccnews.pl
#PozaSkryptem to:
- regularne dyskusje ekspertów branży contact center (i pokrewnych) na tematy istotne dla obszaru zdalnej komunikacji z klientami,
- środowe pigułki wiedzy i inspiracji wprost od ekspertów i liderów rynku,
- zawsze aktualny temat i ciekawa dyskusja między praktykami.
Jeśli szukasz wiedzy i inspiracji podanych w ciekawy sposób, bo chcesz być na bieżąco z branżowymi trendami i opiniami liderów to #PozaSkryptem jest właśnie dla Ciebie.
Odwiedź nasz kanał na YouTube, żeby obejrzeć archiwalne odcinki i zasubskrybuj go, żeby nie przegapić kolejnych rozmów live.