W tym roku uczestnicy dnia stacjonarnego wybrali case'y, które zostaną zaprezentowane podczas webinarów.
WEBINARY JUŻ 7 i 8 PAŹDZIERNIKA 😎
W tym roku uczestnicy dnia stacjonarnego wybrali case'y, które zostaną zaprezentowane podczas webinarów.
BNP Paribas - uczestnik kategorii Najlepsze doskonalenie organizacji
Opis projektu
Transformacja Beyond Agile w obszarze zdalnej obsługi Klienta Banku BNP Paribas jest dla nas rewolucyjnym, autorskim programem dającym pracownikom możliwość współtworzenia i wpływania na cele oraz procesy swojej jednostki.
W środowisku, które tradycyjnie opiera się na technologii i procesach o wysokim stopniu industrializacji, dajemy pracownikom know-how i narzędzia pozwalające im nie tylko eksperymentować, ale także brać współodpowiedzialność za cele oraz sposoby ich realizacji.
Naszą ambicją jest tworzenie organizacji opartej na wspólnych wartościach oraz pryncypiach samoorganizacji.
Prowadzący
Marta Gilewska, profil LinkedIn
Grzegorz Basza, profil LinkedIn
CCIG - finalista kategorii Najlepsze doskonalenie organizacji
Opis projektu
Kompleksowe podejście do obsługi klienta w modelu „1 klient – 1 case” pozwala zintegrować różne kanały komunikacji (voice, czat, SMS, e-mail, social media) w ramach jednej ścieżki kontaktu. Projekt wdrożony w CCIG Group łączy automatyzację (AI chatboty, dynamiczny IVR, SMS callback), wykorzystanie technologii QR/NFC oraz multitasking konsultantów, co znacząco zwiększyło efektywność obsługi, sprzedaży i transferu klientów do kanałów zdalnych, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego wskaźnika NPS
Prowadzący
Paweł Stachniuk, profil LinkedIn
Orange Polska - uczestnik kategorii Najlepsze doskonalenie organizacji
Opis projektu
Czy wiesz, że komunikaty mogą być o ponad 50 p.p. bardziej satysfakcjonujące w odbiorze? Zmieniające się oczekiwania Generacji Z wymagają nowych form dialogu. Dzięki zaangażowaniu różnorodnych pokoleń w Orange Polska i wykorzystaniu AI stworzyliśmy skuteczny międzypokoleniowy język komunikacji. To połączenie technologii i doświadczenia buduje mosty, które odpowiadają na potrzeby zarówno dziś, jak i jutra.
Prowadzący
Agnieszka Czopek, profil LinkedIn
Daniel Bicki, profil LinkedIn
mBank - uczestnik kategorii Najlepsze doskonalenie organizacji
Opis projektu
Jak ograniczyć liczbę kontaktów z Contact Center, poprawiając jednocześnie doświadczenia klientów i pracowników? Zespół mBanku postawił na strategię „mobile first” i usprawnienie procesów w aplikacji mobilnej, eliminując potrzebę kontaktu tam, gdzie to możliwe. Projekt zrealizowano bez dodatkowego budżetu, angażując ponad 150 ekspertów z 18 departamentów. Efekty? Mniej interakcji, krótszy czas oczekiwania, więcej czasu na wartościowe rozmowy i realny wpływ na kluczowe wskaźniki. To przykład odwagi, innowacyjności i siły zespołu w działaniu.
Prowadzący
Klaudia Adamska, profil LinkedIn
Marta Woźniak, profil LinkedIn
Dariusz Banat, profil LinkedIn
Rafał Jędryka, profil LinkedIn
KRUK - uczestnik kategorii Najlepsze doskonalenie organizacji
Opis projektu
SuCCes Academy – Rozwój, który zmienia rozmowy w działanie! Poznaj projekt, który zrewolucjonizował sposób prowadzenia rozmów z klientami w KRUK! SuCCes Academy to nie tylko program rozwojowy – to inspirująca podróż ku doskonałości w komunikacji.
Co wyróżnia SuCCes Academy? To holistyczne podejście do rozwoju specjalistek i specjalistów contact center, które wykracza daleko poza tradycyjne szkolenia z negocjacji czy argumentacji. Tu liczy się człowiek, jego głos, sposób słuchania i kreatywność w działaniu.
Odkryj moc:
moderowania głosem – bo ton ma znaczenie,
aktywnego słuchania – bo zrozumienie buduje relacje,
komunikacji partnerskiej i wywierania wpływu – bo rozmowa to współpraca,
kreatywnego myślenia – bo każda sytuacja to szansa na nowe rozwiązanie.
Poznaj Krukligon – innowacyjne narzędzie, które wspiera rozwój i pokazuje realne efekty działań. Zobacz, jak zmienia się jakość rozmów, wzrasta samoświadomość i rośnie satysfakcja – zarówno klientów, jak i zespołu.
Prowadzący
Grzegorz Niemczyk, profil LinkedIn